28 июндан бошлаб яна 7 та ер усти метро бекати («Янгиобод»дан бошлаб) «режали профилактика» учун ёпилади

Тошкент метрополитени 2025 йил 28 июндан бошлаб «Ўзбекистон мустақиллигининг 30 йиллиги» ер усти ҳалқа йўлининг яна еттита бекатини — «Янгиобод»дан (6-бекат) «Қурувчилар»гача (12-бекат) «режали профилактика ишлари» учун ёпилишини маълум қилди. Йўловчилар учун «Янгиобод» ва «Қипчоқ» (14-бекат, якуний) бекатлари оралиғида соат 5:00 дан 23:00 гача ҳаракатланадиган катта сиғимли бепул автобуслар ташкил этилади.

Метрополитен хабарида шундай дейилади: «Жаҳон тажрибасидан келиб чиқиб, поездлар ва йўловчилар ҳаракати хавфсизлигини таъминлаш, шунингдек, янги метро участкаларида маълум бир муддат фойдаланишдан сўнг хизмат кўрсатиш сифатини ошириш мақсадида режали профилактика ишларини ўтказиш зарур». Метро маъмурияти йўловчиларга етказилган ноқулайликлар учун узр сўради.

8 июндан бошлаб «Турон» (13-бекат) ва «Қипчоқ» (14-бекат) сўнгги икки бекат ўртасида поездлар ҳаракати тўхтатилган эди, поездлар «Қурувчилар» бекатигача ҳаракатланмоқда.

Ёз охиригача линиянинг барча бекатларида худди шундай ишларни амалга ошириш режалаштирилган.

Ҳалқа линияси қурилиши 2017 йилда бошланган эди. У қисман собиқ трамвай линиясининг йўналишини такрорлайди. Дастлаб шаҳар электричкасини ишга тушириш режалаштирилган эди. 7 та бекатдан иборат биринчи босқич (1−7-бекатлар) 2020 йил сентябрда очилган. Яна 5 та бекат (8−12) 2023 йил апрель ойида ишга туширилган. Барча бекатлар номсиз — фақат рақамли белгилар билан очилган эди. Фақат 2023 йил август ойида ҳукумат уларнинг номларини тасдиқлади. Линиянинг якуний 2 бекати — «Қипчоқ» ва «Турон» — 2024 йил март ойида очилган.

2023 йилда Юнусобод линиясининг «Юнусобод» ва «Туркистон» бекатлари ҳам уч йиллик фойдаланишдан сўнг профилактика ишлари учун 4 ойга ёпилган эди.